למרות היחסים: ראש הממשלה הטורקי שיגר מכתב תנחומים

    "אני רוצה להביע את תנחומיי למשפחות הישראלים שאיבדו את חייהם בפיגוע המתועב ולעם ישראל, ואני מאחל החלמה מהירה לפצועים"
    שלמה ריזל No Comments on למרות היחסים: ראש הממשלה הטורקי שיגר מכתב תנחומים

    למרות היחסים הבעייתים בין ישראל לטורקיה, מתקיים שיתוף פעולה מלא בין המדינות בעקבות פיגוע התופת שגדע את חייהם של שלוה ישראל הבוקר באיסטנבול • ראש הממשלה הטורקי שיגר מכתב תנחומים לנתניהו

    "אני רוצה להביע את תנחומיי למשפחות הישראלים שאיבדו את חייהם בפיגוע המתועב ולעם ישראל, ואני מאחל החלמה מהירה לפצועים"
    21:36
    15.05.24
    אבי מימרן No Comments on שר הדתות: "מי שתוקף את החוק היה מעביר אותו בעצמו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות היחסים הבעייתים בין ישראל לטורקיה, מתקיים שיתוף פעולה מלא בין המדינות בעקבות פיגוע התופת שגדע את חייהם של שלוה ישראל הבוקר באיסטנבול.

    קודם לכן הערב, ראש הממשלה בנימין נתניהו קיבל מכתב תנחומים מראש ממשלת טורקיה אחמט דבוטאולו, שהביע צער על רצח הישראלים בפיגוע באיסטנבול. דבוטאולו כתב לנתניהו כי "המתקפה היום באיסטנבול הראתה לנו פעם נוספת שהקהילה הבינלאומית צריכה לפעול באופן החלטי כנגד המטרות הבזויות של ארגוני הטרור".

    "אני רוצה להביע את תנחומיי למשפחות הישראלים שאיבדו את חייהם בפיגוע המתועב ולעם ישראל, ואני מאחל החלמה מהירה לפצועים", הוסיף ראש הממשלה הטורקי.

    נתניהו אמר מוקדם יותר היום כי "אנחנו עומדים בקשר עם השלטונות הטורקים. אני ביקשתי לעבות את הנוכחות שלנו. הערב יהיו כ-15 איש בנציגויות שלנו באיסטנבול, ומנכ"ל משרד החוץ בדרכו לשם. אנחנו בקשר עם ממשלת טורקיה. מנכ"ל משרד החוץ דיבר עם מקבילו וכמובן אנחנו מנסים לברר מודיעינית. אין לנו כרגע אישור שאירוע הטרור הזה כוון לישראלים".



    0 תגובות